Trafik på bron

VIKTIGT MEDDELANDE!
Vi i styrelsen har tydligen inte varit tillräckligt tydliga med vad som gäller på vår enda bro just nu.
Då bron är i ett dåligt skick och vi har åtagit särskilda restriktioner vill vi nu förtydliga en viktig del, att man åker ENDAST EN  bil i taget över bron, detta gäller alla.

Alla har ansvar att informera besökare mm.

Nämen hej 👋
Trevligt att träffas.

Registrera dig för att få e-post när vi publicerar något på anslagstavlan.

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.